marți, 12 mai 2009


Tractorul-Il Capitano

În vara anului 1995 sosea la Milano un puşti argentinian de 22 de ani necunoscut de nimeni. „Îmi amintesc şi acum prima mea zi la Inter. Aveam doar o geantă de plastic în care se găsea doar o pereche de ghete. Am trecut prin mulţimea de fani, pe care îi auzeam întrebându-se cine eram. Aşa a început totul”, rememorează cel care între timp a devenit un simbol al „nerazzurrilor”.

Au trecut anii, s-au adunat şi victoriile şi înfrângerile, dar Javier Zanetti, căci despre el este vorba, a fost mereu acolo, în mijlocul evenimentelor. La partida din weekendul trecut contra Fiorentinei l-a egalat pe legendarul Giacinto Facchetti la numărul de apariţii în tricoul „nerazzurro”, 634. Iar la meciul cu Reggina din acest weekend îl va depăşi. „Am fost suficient de norocos pentru a-l cunoaşte pe Giacinto, o persoană extraordinară şi care m-a ajutat să înţeleg ce înseamnă cu adevărat Inter. Pentru mine, el va fi mereu prezent, pentru că m-a ghidat şi m-a ajutat să fac din acest club casa mea”, a spus „Il Capitano”. Încă o dovadă că bunul-simţ nu dispare odată cu banii sau faima.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu